Lokale arrangementer

Forslag til turnering med afslutningsarrangement – minigolf og spisning i klubben.

Det er først og fremmest for sjov vi spiller, derfor spilles der med handicap, så alle har en chance.

Der skal være minimum 7, som tilmelder sig turneringen, før den bliver gennemført

Der spilles over 5 mandage, 24. marts, 7. april, 21. april, 5. maj og 19. maj.

Der spilles bedst af 3 sæt. Første gang du deltager, starter du fra 301.

På spilledagen trækkes der lod om, hvem der spiller mod hinanden fra start.

Vinderne får til deres næste kamp øget distancen med 50 point og taberne reduceret distancen med 50 point.

Spillerne deles i en taber -og en vinderside – hvordan og hvornår afhænger af antal fremmødte deltagere.

Herefter vil distancen:

Ved hver vundet kamp blive øget med:

  • 50 point på vindersiden
  • 30 point på tabersiden.

Ved tabt kamp blive reduceret med:

  • 30 point på både vinder -og taberside.

Det er “hurtig” turnering. Er der f.eks. 7 fremmødte, spilles i alt 9 kampe og du skal max. spille 3. Ved 10 fremmødte, spilles i alt 17 kampe og du skal spille max 4.

Alle vil som minimum få spillet 2 kampe.

Det koster kr. 20,00 til den samlede pulje pr. tabt kamp og beløbet bogføres på din konto i klubben og skal indbetales inden næste runde!

Den eneste, som ikke kommer til at betale til den samlede pulje på dagen, er vinderen på vindersiden.

Der spilles om alle placeringer på både taber og vinderside.

Møder du ikke op på kampdage koster det kr. 40,00 – svarende til 2 tabte kampe. Uændret distance.

Du må påregne, at blive oversidder fra start eller undervejs, for at få turneringsplanen til at gå op.

Vinderen på dagen får point svarende til antal fremmødte deltagere på dagen, nr. 2 et point mindre osv.

Derudover gives der 3 point for at møde op på spilledagen.

Den distance du slutter på efter spilledagen, starter du på den næste spilledag.

Fra den samlede pulje vil der blive betalt minigolf, taxa frem og tilbage samt mad.

Restbeløbet vil blive fordelt forholdsmæssigt efter point blandt de tilmeldte og indsættes på din konto i klubben – der udbetales ikke kontant!

Det koster: Turnering + arrangement kr. 200,00. Kun turnering: kr. 100,00. Kun arrangement: kr. 300,00.

Tilmelding senest 20.03.25 – fællesarrangementet dog senest 31.05.25.

Hvis du ikke ved, hvad din konto i klubben er, kan du se beskrivelsen her: www.dartbornholm.dk/for-medlemmer

Afslutningsarrangement 7. eller 21. juni – afhænger af en 3. div. kamp i dart, som skal flyttes.

Tilmelding til:

Turnering + arrangement. TRYK HER

Kun turnering: TRYK HER

Kun fællesarrangement: TRYK HER

Det er længe siden, vi har lavet billard-turnering i klubben, så nu prøver vi.

Der spilles efter ”Aakirkeby-regler”.

Turneringen afvikles som ”Dobbelt knockout”. Det vil sige, at du skal tabe 2 kampe, før du er slået ud.

På vinder-siden er distancen 80 – på taber-siden 60. (Forbehold for ret til ændring i distance tages)

Der holdes spisepause undervejs.

Det koster kr. 150,00 at deltage.

Tilmeldingen dækker mad (smørrebrød) og overskud udbetales som præmier:

  1. 50% af overskud
  2. 30% af overskud
  3. 20% af overskud

Præmier udbetales til din konto i klubben og kan bruges til kontingentbetaling, betaling af barregning eller fremtidige arrangementer i klubben.

Der skal være minimum 6 deltagere for at turneringen gennemføres.

Tilmelding senest 01.04.25.  TRYK HER FOR TILMELDING